Říjen 2016

Měl to být článek o barvách, ale nevím, no

23. října 2016 v 22:21 Téma týdne
Slogan a barvy. Dva prvky, o kterých lidé vymýšlející reklamu uvažují. Potřebují vymyslet perfektní slogan, který bude výrobek vystihovat a samozřejmě musí zvolit barvy, které obyčejného člověka dokáží zaujmout a upoutat. Ne, tento článek není o reklamách, ale o barvách, které jsou všude kolem nás. Dle mého názoru by reklamní textaři (o tomto slově jsem ani nevěděla, že existuje) měli uvádět jednoduchá a efektivní hesla a mít na své reklamě neobvyklé kombinace barev, a to hlavně nějaké zářivé, bláznivé odstíny. Čím zajímavější, tím lepší. Čeho je moc, toho je ale příliš, takže bych určitě na plakát podporující Unicef necpala duhu s jednorožci. Určitě mi dáte za pravdu, že toto by působilo velmi nevhodně a kýčovitě.

Dobrý den, nechcete přispět?

1. října 2016 v 8:30
Ahoj, v dnešním článku se dozvíte o mých poznatcích, které jsem získala, když jsem s kamarádkou vybírala peníze na organizaci Světluška.